Hai, inilah tempat saya berkongsi cerita dan pengalaman bersama anda semua. Cerita-cerita ini adalah cerita saya (meine Geschichte) yang saya ikhlas nak share ngan anda semua. Cerita-cerita ini adalah dari pengalaman, pandangan atau idea saya yang saya rasa sesuai untuk dikongsi bersama. Apa yang perlu anda buat, sit back, relax and enjoy reading...

Wednesday, February 10, 2010

Lambat datang kerja

Pagi tadi saya dah terbangun, tapi mata jer yang susah nak buka. Saya pun tertidur balik. Ketiga-tiga Jam loceng yang ada ber bunyi dan tangan saya dengan megahnya hanya mematikan. Saya pun tidur semula. Kemudian saya bangun, saya lihat jam, masih ada masa. Jadi saya pon membilas baju di dalam mesin basuh dan mandi perlahan-lahan. bersiap-siap dan rupa-rupanya saya tak sempat datang office at the right time. Argghhh, marah sangat perasaan saya. Tapi apa nak buat, salah sendiri. Jadi kepada mereka yang mengalami masalah bangun pagi seperti saya pasang lebih dari satu jam loceng dan berjalan laju serta pastikan semua baju dah bergosok... Saya lambat datang kerja hanya 11 minit. Tapi, tetap lambat...

2 comments:

  1. Len kali buat cam akak... gosok semua baju... hik3... pas bangun subuh tak tdo dah... (^_~)

    ReplyDelete
  2. mind set tu pnting.. kalo aku, bila ada kelas or time praktikal dulu mmg automatik mata leh terjaga pagi. but bila xde pape, mmg mata akn automatik bgun lmbat.. hehe

    ReplyDelete