Hai, inilah tempat saya berkongsi cerita dan pengalaman bersama anda semua. Cerita-cerita ini adalah cerita saya (meine Geschichte) yang saya ikhlas nak share ngan anda semua. Cerita-cerita ini adalah dari pengalaman, pandangan atau idea saya yang saya rasa sesuai untuk dikongsi bersama. Apa yang perlu anda buat, sit back, relax and enjoy reading...

Friday, February 12, 2010

Laparnye perot

Tadi tiba-tiba saya terpaksa ke putrajaya untuk menghantar satu dokumen penting. Proses dengan pihak kerajaan kadang kala memakan masa yang agak lama. Tapi saya tetap menunggu dengan sabar dan tersenyum. Mereka juga manusia, mungkin kerana nature of business mereka begitu, mereka terpaksa menjadi begitu. Jadi saya ambil langkah menunggu dengan sabar. Namun terdapat juga segelintir kakitangan kerajaan yang sangat ramah memberi bantuan kepada saya.
Semasa menunggu, saya terlupa untuk makan tengahari dan sekarang jam 5.05 petang dan saya sangat lapar. Saya masuk pantri dan terlihat Maggi Tomyam dan saya masak maggi. Now time to eat....(p/s: malam nanti nak g makan kat hartamas square)

2 comments:

  1. Jauhnye g makan... dok mane...hak3... Hartamas Square near my house... ;-) At Jalan Duta

    ReplyDelete
  2. stay kat cheras...
    dekat sangat dah tu, boleh singgah makan2?

    ReplyDelete