Hai, inilah tempat saya berkongsi cerita dan pengalaman bersama anda semua. Cerita-cerita ini adalah cerita saya (meine Geschichte) yang saya ikhlas nak share ngan anda semua. Cerita-cerita ini adalah dari pengalaman, pandangan atau idea saya yang saya rasa sesuai untuk dikongsi bersama. Apa yang perlu anda buat, sit back, relax and enjoy reading...

Saturday, February 13, 2010

Kampungku

Selamat pagi orang melaka! Hari ini saya akan pulang ke Melaka (balik kampung). Dari rumah sewa saya, pagi-pagi lagi saya bercadang bertolak menuju rumah kakak saya. Kami hendak pulang ke kampung bersama-sama. Saya tak sanggup nak tempuhi heavy traffic due to CNY especially on tuesday nanti, so tumpang kakak jer. Mesti banyak kereta dekat highway masa nak balik KL. Best balik kampung, ada makanan sedap dan free, ada family dan ada saudara-saudara. Lama Tak jumpa semua, sekarang dapat jumpa...

No comments:

Post a Comment